Q/A - Hur jag går ner i vikt

A: Hur gör du för att gå ner i vikt?
Kram!
 
Svar: Kan lika gärna besvara den här frågan i ett inlägg tänkte jag, så här är en lista på lite saker jag gör för att gå ner i vikt:
 
- Äter var tredje timme (frukost, lunch, mellis, middag)
- Äter mitt sista mål minst 3-4 timmar innan jag ska sova
- Försöker få minst 8 timmars sömn varje natt
- Går minst 1 promenad varje dag (i alla fall vardagar)
- Dricker kaffe innan träning då det är fettoxiderande och hjälper förbränningen
- Dricker massor med vatten, ett stort glas vid varje måltid och efter träning
- Försöker äta mycket protein och lite kolhydrater + fettsnålt
- Använder mig av apparna ShapeUp, RunKeeper och Viktkoll
- Försöker variera mitt intag varje dag
 
Hoppas det hjälpte. Kram!
 

Postat av: L

Ska också börja med att dricka kaffe innan träningen. En fråga bara, jag tycker det är obehagligt att springa med vätska i magen eftersom det låter. Hehe. Hur långt innan träningen dricker du kaffet? Kram

Svar: Det är super. Jo, det tycker jag med. Dricker kaffet en halvtimma innan eller så, och då hinner man gå på toan emellan också eftersom kaffe är så vätskedrivande, haha. Kram :)
starlique.blogg.se

2012-07-04 @ 16:42:54
URL: http://skeletongirl.blogg.se
Postat av: L

sv: Okej vad bra :)
Ska testa det imån då. (Pappa måste lära mig hur man kokar kaffe först, haha)

2012-07-04 @ 17:20:30
URL: http://skeletongirl.blogg.se
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?