Nothing in this world that's worth having, comes easy

 
Oj, förlåt för spammet med inlägget under haha! Det funkade inte att publicera det igår kväll, så jag försökte publicera samma inlägg typ 100 gånger, och istället så kom alla på samma gång!
 
Hur som helst har jag försökt höja mitt intag lite, känner att min kropp bara går in i svält och förbränningen stannar av när jag inte äter. Har satt 1200kcal/dag som MAX mål på ShapeUp, men ligger helst under 1000kcal. Igår hamnade jag på 838kcal, det är framsteg i alla fall! Vet inte vad jag väger nu eftersom jag sov hos en kompis inatt, och jag vågar inte väga mig nu eftersom jag har ätit både frukost och lunch idag. Är rädd att jag har gått upp nu när jag börjat äta mer...
 
Förresten är min kompis jättesmal, så smal att man ser hela hennes ryggrad och hon kan ha på sig vad som helst och se bra ut. #avis

Postat av: T

Jag funderar också på att höja mitt intag, har stått still i vikt så sjukt länge nu .. Men hoppas det fungerar för dig!

2012-07-27 @ 15:03:15
URL: http://www.thinner.webblogg.se
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?