My worth is measured solely according to the scale

 
52.7 kg. Lycka. Oroade mig för att jag hade gått upp under helgen men hade snarare gått ner! Detta kommer bli en bra dag, tack vare en bra morgonvikt. Det är helt sjukt hur mycket vågen spelar roll i ens liv egentligen... Att så små siffror kan betyda så mycket. Eller ja, små och små.
 
Hur som helst så har jag kommit in i en bra period nu då jag äter nyttigt, har inget sötsug alls, motionerar och mår bättre än jag gjort på riktigt, riktigt länge! Hoppas det fortsätter lika bra och att jag fortsätter att gå ner i vikt. Peppad!

Postat av: L

re: Tack sötis! Kul att det går bra för dig också nu!
Kram

2012-07-02 @ 15:25:22
URL: http://glitterlila.blogg.se
Postat av: z

ja, konstigt att allt hänger på en enhet...

man fan vad grym du är som går ner så snabbt???!
kram!

Svar: Nja, snabbt och snabbt vet jag inte... Men tack! kram
starlique.blogg.se

2012-07-02 @ 20:44:56
URL: http://thinzo.blogspot.se/
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?