Le boyfriend

Är lite orolig för min pojk. Han äter inte. Eller jo, han äter såklart, men det märks att han bantar. Det är sällan han äter frukost och de senaste gångerna vi har träffats har han inte ätit någonting alls på hela dagen. Dessutom vägrar han äta och säger att han inte är hungrig när jag frågar, jag får liksom tjata på honom att äta. Som frukost när han sover hos mig tex. Han nämner också ofta hur mycket han har gått ner eller upp i vikt. Varför han vill gå ner i vikt vet jag dock inte eftersom han inte är tjock någonstans. Han är helt normalviktig och perfekt som han är. Vi kanske är rätt lika ändå, han och jag. Fast jag försöker i alla fall gå ner i vikt på ett någorlunda hälsosamt sätt.
 
Förresten så lyfte han mig idag och sa "Har du gått ner i vikt? Du känns lättare nu eller så har jag blivit starkare". Det gjorde min dag lite. Fast ändå tänker jag "vadå, var jag ett fetto innan eller?"...

Postat av: Linnea

Det ska du absolut ta som en komplimang! Önskar att någon sa så till mig!

2012-07-26 @ 22:54:17
URL: http://www.harviljamenintekraft.blogg.se
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?