Green tea

Har en liten fråga till er som dricker grönt te hihi. Vilken tesort dricker ni?
 
Och så undrar jag också om de billiga och vanliga märkena (t ex Lipton) som finns i mataffärer fungerar lika bra som de i tebutiker? Har de lika bra hälsoeffekter?
 

Postat av: Mika

Sv: Lagom mätt är såklart bäst, inte så mätt så man typ inte kan resa sig xD Värst är om man ätit på restaurang och ska gå därifrån med den där känslan att man ätit så mkt att man håller på att spricka..
Appropå gröna teer, jag tänkte köpa lite idag, har inte varit så förtjust i det förut, men igår drack jag ett jättegott som jag inte kommer ihåg vad det heter tyvärr, men jag fick smak för grönt te igen iaf! :D

2012-07-25 @ 12:16:49
URL: http://skinnyandpretty.blogg.se/
Postat av: Kathrine

Jag dricker friggs vaniljte, riktigt gott och milt. Tänkte att jag skulle testa det gröna rooibosteet med smak av apelsin, ananas, kokos, ros och mango, men är fruktansvärt skeptisk när apelsinsmaken stod först (då det brukar vara mest av det som står först) eftersom jag avskyr apelsin haha ^^

2012-07-25 @ 14:01:01
URL: http://www.notreallyana.blogg.se
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?