Don't waste another day

 
Vågen visade +/- 0 imorse. Trodde faktiskt att jag skulle ha gått ner tills idag efter allt promenerande och badande... Men icke! Hatar att stå still, men hellre det än att gå upp antar jag.
 
Idag kommer pojken hit efter han har slutat jobbet. Vännerna pratade igår om att dom ville festa idag med och då föreslog jag att vi skulle vara hemma hos mig, men nu vet jag inte längre. Vill ju inte dricka alkohol.

Postat av: D

Man måste faktiskt inte dricka alkohol bara för att man festar. Ta ett fint glas och häll upp en lightläsk och sätt en citron i så ska du se att du känner fest stämningen flöda även om du inte dricker alkohol! Slipper du alla onödiga kalorier också :)

2012-07-07 @ 13:19:40
URL: http://demonthoughts.blogg.se
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?