Don't take life too seriously, you'll never escape it alive anyway

 
Kvällen blev rätt så chill ändå, trots att jag inte drack mer än några klunkar som folk bjöd på. Det kändes inte värt att dricka sig full just ikväll. Mitt i natten så klättrade vi in och smygbadade på ett utebad. I underkläder. Jag som hatar att visa min kropp... En tjej som jag lärde känna ganska bra var jättesmal och fin, hade rena drömkroppen. Hon sa även att hon hade gått ner massor i vikt sen hon började gymnasiet och att hon nu vägde 42 kg. Grym levande thinspo! Ska också bli sådär smal.
 

Postat av: Alice

Jag både älskar och hatar sådana personer på en och samma gång, en tjej som bor granne med mig på internatet är så smal:9

2012-07-07 @ 08:10:28
URL: http://minepitaf.blogspot.se/
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?