Changes made today lead to a new life tomorrow

Åh, drömkroppen...
 
Har stått still i vikt sedan jag började äta lite mer, men det gör inget för att jag har i alla fall inte gått upp av det. Jag vill verkligen bli hälsosammare. Äta rätt och träna. Inte svälta, hetsa, svälta, hetsa i perioder. Det känns som att jag bara "fuskar" mig smal genom att inte äta, men jag kommer ingen vart på det. Visst, jag kanske går ner några kg i början, sedan kommer hetssuget (som inte uppstår om man får i sig tillräckligt av det man behöver) och jag går upp allt och lite till igen. Easy come, easy go. Det håller helt enkelt bara inte i längden. För att ha en hållbar vikt måste jag även ha en hållbar livsstil, så är det bara.

Postat av: MiraMoln

åh verkligen..

2012-07-31 @ 06:07:41
URL: http://thissadnessinmyheart.blogg.se
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?