Two steps forward and one step back



Sitter här och dricker oboy och äter en ostmacka. Och jag orkar inte ens bry mig. Orkar fan ingenting. Gick hem efter lunchen och skippade sista lektionen, är lite sjuk men gick mest hem för att jag inte orkade. Är så sjukt skoltrött. 10,5 år i skolan och jag är trött på skiten. Helt ärligt så ser jag inte ens någon framtid... Så därför ser jag inte heller någon anledning till att plugga. Vill bara hoppa av skolan, ta en paus, ta igen mig lite. Men så funkar det ju inte.

Jag vill aldrig växa upp, aldrig bli gammal. Tanken av att behöva växa upp gör mig rädd och deprimerad på samma gång...

Postat av: Mira

känner också så.. fan va de ska vara jobbigt att leva då.. vill inte bli gammal..

2012-01-30 @ 20:26:00
URL: http://tunnsomluft.bloggplatsen.se/
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?