I'll do my best to do the best I can



Kom nyss hem från skolan, fick gå hem då jag inte har något busskort för tillfället. Nu sitter jag och äter en liten skål lättyoghurt med müsli. Halv sju har jag ridning och jag funderar på om jag ska äta innan eller efteråt då det blir mitt sista mål för dagen... Jag börjar komma in på rätt spår med maten igen i alla fall. Det känns skönt. Imorse stod vågen på 54.1 kg. Mycket men inte så mycket som jag förväntat mig. 0.7 kg kvar tills den vikt jag hade innan Spanien.

Och till anonym som undrade vad min personvåg heter så vet jag inget mer än att det står Galaxy på den. Den är skit, man måste trycka till den en massa gånger innan den fungerar.

Postat av: M

hur gör du för att gå ner i vikt?

kramis

2012-01-18 @ 17:16:05
Postat av: wallish

SV: Ja det gör den! :) Men är ffr fet.. :/



ang. nått helt annat.. vad heter din design? :) Jätte fin! kram

2012-01-18 @ 22:40:07
URL: http://wallish.se
Postat av: A.

Sv. Jag köpte mitt proteinpulver på mmsports.se, himla bra leveranstid och så vidare! :)

2012-01-19 @ 00:09:49
URL: http://sleepingsoul.blogg.se/
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?