Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'



Hej på er! Har inte bloggat här på ett tag nu känner jag... Har varit inne i en riktig hetsperiod och ja, har inte haft någon lust att skriva då helt enkelt. Vägde exakt 55 kg nyss (kvällsvikt), så upp i vikt har jag ju gått men det var ändå mindre än jag förväntat mig. Ska skaffa gymkort snart, har hittat ett bra gym+badhus så då kan jag både simma och träna. Perfekt! Måste bli smal innan sommaren.

Förresten - är det bara jag som köper för små kläder i hopp om att komma i dom när jag är smal? Köpte två par jeans idag, båda i en strl för liten. Nu har jag ännu en anledning att gå ner i vikt, för annars är det ju bortslösade pengar! Det blir lite av ett "mål" att passa i dom hihi.

Postat av: wallish

Haha nejdå, du är inte den ända, det gör jag med ibland xd :) Kram. <3

2012-01-30 @ 22:35:31
URL: http://wallish.se
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?