It doesn't matter how slowly you go as long as you do not stop



Nu är jag tillbaka i kalla Sverige... Vill tillbaka till värmen! Vi var och hälsade på min morfar och hans fru som bor där under vinterhalvåret. Så skulle jag också vilja bo när jag blir äldre, slippa denna äckliga kyla. Drömma kan man ju alltid...

Maten spårade ur redan på flyget dit. Vi köpte godis i taxfreen och sen dess brydde jag mig inte för att "allt var ändå redan förstört". Suck. Igår fick jag dock motivation helt från nowhere och tog tag i det och var nyttig de sista två dagarna. Cola light räddade mig litegrann. Jag har ingen aning om vad jag väger nu men jag är nästan säker på att jag har gått upp till startvikten och lite till. Får se vad vågen säger imorgon.

Nu ska jag sova, imorgon är det skola och "back to reality" för mig. Döda mig?

Postat av: Anonym

Vad heter din personvåg ?

2012-01-17 @ 23:06:32
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?