You can't have a rainbow without a little rain

 
Nu är jag back on track med maten igen. Det är farligt att umgås med vänner bland. Fast just nu håller en tjejkompis också på att gå ner i vikt, så hon äter inte pizza, mcdonalds, godis osv när vi andra gör det... Jag borde göra likadant. Dock har jag inte sagt något om att jag faktiskt försöker gå ner i vikt, och det är något jag helst håller för mig själv.
 
Jag har börjat äta mindre och mindre igen... Det bara blir så. Jag vill äta åtminstone över 1000 kcal per dag, men det går fan inte. Har ni tips på nyttig mat som kan dra upp kalorierna lite?

Postat av: cissey

Hej!
Skönt att komma tillbaka till sina matvanor! Jag brukar äta ganska mycket kesella och keso eftersom det innehåller ganska bra med proteiner och är nyttigt och gott! Kesella med funligt är alltid en nyttig hit =)

2012-08-03 @ 17:16:05
URL: http://thinitis.blogg.se
Postat av: Kathrine

Ägg, keso och frukt är bra sätt att dra upp på kalorierna lite :) Fullfeta produkter du kanske ska satsa på om du vill ha mer energi men inte så mycket mat?

2012-08-04 @ 18:32:29
URL: http://www.notreallyana.blogg.se
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?