Why?



Jag och min syster är ensamma hemma i helgen så därför fick vi matpengar till fredagsmys och sånt, och självklart köper jag då en stor cola, ostskruvar och kexchoklad. Så nu har jag precis ätit över tusen kalorier... Och jag har fortfarande kexchokladen och halva colan kvar.

Åh, varför? Det gick så bra ju, var nere på 52 kg igen efter att jag skött maten och tränat. Och nu måste jag börja om på nytt, än en gång.

Postat av: Alexandra

Usch vad jobbigt, det är bara ens eget fel när detdär händer :( Svårt att stå emot när man en gång fått tanken i huvudet att äta onyttigt. Man borde hitta nått bättre alternativ.

2012-08-26 @ 11:15:34
URL: http://www.wannabeforeverthin.blogg.se
Postat av: Alexandra

SV: Jag bor i stockholm, var bor du själv? :)

Svar: I Norrköping :)
starlique.blogg.se

2012-08-26 @ 12:40:22
URL: http://www.wannabeforeverthin.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ok, vad långt :D Du kan ju höra av dig om du kommer till stockholm nån gång :)

Svar: Haha jo, kanske tar 4 timmar dit... Ska jag göra! :)
starlique.blogg.se

2012-08-26 @ 20:46:24
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?