Someone will admire my gorgeous arms and legs when I'm only 100 pounds

 
Spenderat dagen med min fina pojkvän och har ätit en halv macka med keso, lite minimjölk i kaffet, flingor med mjölk och en kycklingfilé. Har inte orkat räkna kcal, men jag tror jag ligger bra till. Maten går jättebra bara jag "kommer in" i det, men så fort jag äter minsta lilla onyttiga sak så tappar jag kontrollen och måste börja om igen. Jag tänker inte tappa kontrollen igen, får inte. Det känns som om jag skriver det i varenda inlägg nu - men jag måste bli smal!!

Postat av: cissey

Ofta orkar inte jag heller räkna kalorier utan det får bli som det bli, men man känner ju som av själv ungefär hur mycket man har fått i sig :)Du klarar det! :)

Svar: Ja jag vet ju på ett ungefär hur mycket det jag äter innehåller och sedan så går jag efter hungerkänslor och äter tills jag är typ halvmätt :)
starlique.blogg.se

2012-08-08 @ 07:36:53
URL: http://thinitis.blogg.se
Postat av: Mira

Jag är också så! Tappar kontrollen helt om jag får i mig socker eller något, Men de går bra ända fram tills dess!

Svar: Jo, verkar vara så för många! Man tänker liksom "äsch, jag har redan förstört allt så jag kan lika gärna äta lite till" = ursäkter.
starlique.blogg.se

2012-08-08 @ 15:30:46
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?