If you're tired of starting over, stop giving up

 
Jag har gått upp mer än ett kg under helgen. Fatta vad mycket. Och idag har jag bara fortsatt äta en massa onyttigheter, så som jag alltid gör när "allt redan är förstört". Jag måste göra något drastiskt känner jag, så imorgon ska jag äta minimalt med kolhydrater och massor med protein. Typ enligt LCHF, fast jag vet inte om jag vågar äta så mycket fett. Det där extrakilot ska bort lika fort som det kom!

Postat av: Anonym

Massa protein låter bra! Ett tips är att äta bra fetter såsom naturella nötter, avokado, oljor istället för fettet man använder när man käkar lchf :) kroppen behöver fett för att förbränna fett :)

2012-08-05 @ 22:27:49
URL: http://thinitis.blogg.se
Postat av: Moln

ÅÅÅÅh jag har gått upp 1½ kg nu under denna vecka.. jag vill också neer.. Har ätit med mina föräldrar som äter lchf.. men jag har ju ätit med kolhydrater också.. så de är ju bara skit.BLÄ. förstår inte hur mycket ett kg kan förstöra allt..

Svar: Det suger verkligen! Liksom efter allt man har kämpat för att gå ner... Men vi ger inte upp, eller hur? ♥♥
starlique.blogg.se

2012-08-06 @ 12:10:36
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?