Keep your head up gorgeous, they'd kill to see you fall

 
Kom nyss hem från skolan och sitter nu och äter en macka och ett glas mjölk. Andra dagen i skolan och jag är redan skoltrött. Hur ska jag klara ett helt år till? Fick dessutom reda på att jag fick IG på matten som jag läste i sommar, så nu kanske jag måste läsa det i höst också. Och det betyder att jag kommer sluta klockan halv sex på måndagar... Fml.
 
Snart ska jag och syrran iväg till pappa för att fira honom i efterskott. Det får bli en cykeltur dit och köpa en liten present på vägen. Har egentligen ingen lust att lämna huset överhuvudtaget, är så extremt trött.

Postat av: Mika

Det kommer kännas så värt det sen när du är klar med skolan, så keep it up! :)

Svar: Jo det ja, men att offra min fritid vet jag inte om jag vill göra. Annars kör jag på sommarskola igen nästa år haha! :)
starlique.blogg.se

2012-08-22 @ 10:50:38
URL: http://skinnyandpretty.blogg.se/
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?