Forget the past, we live here and now

Ja, vad ska man säga? Igår gick inget vidare. Eller jo, till en början, men sedan kom efterätten och det var då det spårade ur. Äppelpaj med vaniljsås, åh. Svag som jag är tar jag två (dock väldigt små) bitar.
 
 
Skulle egentligen följt med min kompis och gymmat idag, men sen kunde hon inte. Tänkte att det hade ju varit perfekt att bränna bort dom där äckliga kalorierna... Men nej, nu kör jag på nya tag istället! Sket i skolan idag också, eller sket och sket i, jag missade bussen och det kändes inte så värt att komma försent till en tvåtimmarslektion.
 
Hur går det för er?

Postat av: Sandra

Själv åt jag en halv b&j igår. Vågen gick neråt endåmsom tur var.

Svar: Skönt det iaf, själv gick jag upp 2 hg..
starlique.blogg.se

2012-08-09 @ 11:30:32
URL: http://daysofmine.blogg.se
Postat av: cissey

Åt blåbärspaj med vaniljsås i onsdags men har ännu inte vägt mig så får se hur det ser ut på vågen imorgon :)

Svar: Åh, att paj ska vara så gott... Hoppas på det bästa då :)
starlique.blogg.se

2012-08-09 @ 14:26:14
URL: http://thinitis.blogg.se
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?