Day by day

Jag, eller en halv jag i alla fall.
 
Förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering. Jag är mer aktiv på Instagram så om ni har det får ni gärna följa mig där istället, jag heter Starliques! Annars så kan ni klicka här. Maten går riktigt bra just nu. Jag räknar inte kalorier men äter lite och nyttigt. Är nere på 52 kg igen vilket känns sjukt skönt. Nu hoppas jag att det fortsätter lika bra så att jag kan nå mitt delmål! Hur går det för er finisar?
 
Och just det, för er som har Kik så heter jag samma sak där! Puss.

Postat av: S

Guud vad fint hår du har :)
Jag köpte mina i nån design affär? kommer inte ihåg namnet, men har sett dem på åhlens nu för tiden, kika där :) billiga är dem också ca 30kr :D

Svar: Tack så mycket! :)) Åh okej, ska kolla in där då! Sjukt billigt ju!
starlique.blogg.se

2012-08-31 @ 23:27:39
URL: http://downtoperfection.blogg.se
Namn

Mail (publiceras ej)

Blogg



Kom ihåg mig?